Kom hem från doktorn!

Ja kom nyss hem från doktorn och ska strax bege mig till skolan. Skulle göra en "undersökning" för min vänstra boppe, har sjukt ont i den.
Och man kände ju sig inte så sjukt jäkla exposed i heller när man la där utan tröja och bh... kändes inte behagligt alls, fast tur att det var en kvinnlig doktor!
Hon klämde eller rättare sagt tryckte där jag hade ont, men konstaterade att hon inte behövde "punktera" och sticka en nål i. Hon tyckte det var bättre att jag väntar och om det inte försvinner ska jag kommta tillbaka!
Thank god att jag slapp det med nålen, blev rädd för ett tag.


Jaja nu drar jag till skolan hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas det går över bums o av sig självt.

2011-01-26 @ 13:07:14
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Simone H

Söt bild där! :)

2011-01-26 @ 13:55:19
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0