JAAAAAAAAH OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är sjukt jäkla överexhalterad för tillfället nästan så att jag hade kunnat göra en backflip sedan springa ner till stranden och ta mig ett dopp, sedan djura upp igen och smasha mitt keyboard?! Har ni någonsin haft den känslan!? NI FATTAR INTE OM ATT JAG ÄR GLAD, mina böner har blivit hörda.

LADY GAGA SKA KOMMA TILL EUROPA DETTA ÅRET OMFG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

Ungefär så känner jag nu, kanske det har varit därför jag drömt att jag varit på the monsterball typ 3 gånger på 2 veckor?! Men nu är det bornthisway ball, AHHHH kill me! okej döda mig inte för detta vill jag verkligen se.
Denna gången måste jag ha ståplats, vara längst fram... spelar ingen roll om jag ska campa utanför arenan 2 månader innan.
JAG ÄR LYCKLIG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vet du att Gaga kommer till Europe?

2011-03-13 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0