bildlös och tråkig

Just nu ser min blogg sjukt äckligt tråkig ut, kan dels bero på att min dator är hos min syster, så kan inte bjussa på några egobilder. Men jag ahr iallfall lust att slå mig själv just för att bloggen ser så tråkig ut, så jag har nu bestämt mig att ajg ska ta med mig kameran ut varje gång jag går ut... eller oftast iallfall, så kanske ni kan få lite mer bilder och kolla på för det blir ju faktist myyyycket myyyyyycket roligare! ELLERHUR?

zumban var iallfall jätterolig och instruktören sara tror jag hon hette var jätte bra. Zumba är riktigt kul, ska börja gå på det lite oftare, kanske 2 gånger i veckan och body combat 2-3? :) JA jag får se helt enkelt.


en låt från zumban boom boom ma ma
YEEEEEEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0