dag 10 + 11

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

detta har jag på mig idag, jag vet att detta skulle vara igår , men jaja.

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Jag måste erkänna jag kan gå och ha lite ångest över detta med "2012" för det känns ifall det händer är hela mitt liv bortslösat, har inte hunnit med det jag viljat och så. Men liksom händer det så händer det, och då slipper man ju sakna någon eftersom alla dör isåfall.
En annan sak jag oroar mig för är att jag kanske inte kommer kunna bo i usa när jag blir äldre eftersom det är så sjukt såvrt att "komma in" i usa, de släpper ju knappt inte invandrare. Så jag får hoppas på det bästa eller gifta mig med en amerikanare.


Kommentarer
Postat av: rebecca

fin outfit:)

2011-02-26 @ 22:50:07
URL: http://rebeccaklopperr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0