god kvälll

Ska försöka skriva ett inlägg om datan nu vill samarbeta med mig och inte stängas av. Har varit hos min syster hela kvällen, vi har haft mys. Ätit tacos, kollat film och käkat chips! Jätte mysigt min andra syster var också här innan, men hon har gått hem och nu är det bara jag vaken, sanna har gått och lagt sig(min syster), bara för hon ska jobba typ klockan 7 imorgon?! Galet tidigt.

Hämtade även ut ett paket på posten idag, det var min bikini! Galet snygg den är istället. Kan visa den imorgon.

Sooo, vi hörs imorgon!

natti natti!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- nattinatti!

2011-02-24 @ 01:20:19
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: steffi

va hände med bikinin? :) Den skulle visas idag :)

2011-02-24 @ 15:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0