hehe

Jag vill inte göra er avundsjuka, men jag har studie dag idag!
Riktigt härligt, men för första gången i mitt liv använder jag faktist
dagen till att studera, aahhh känner mig duktig faktist. Men snart
ska jag sticka och repa, det behövs ju inför morgondagen. Det kan
ju faktist behövas en paus från andra världskriget/mellankrigstiden
eftersom den är så oroligt hemsk.
Amen vad kul att detta inlägget kom upp, riktigt gött asså... skulle ju inte bara kommit upp för sådär 6 timmar sen! Damp... igen. Ja är iallfall hemkommen från ett lyckat rep, nu sitter jag och pluggar igen och ska snart bege mig iväg till gymmet för ett zumba pass!
eg0 bilder är ju kul, ännu kuligare att jag har lila läppstift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0