my life as liz

My life as liz är lätt en utav de bästa tv-serierna som finns, många tycker säkert att det suger.. men eftersom det är charmigt så gillar jag det. Brukar kolla på det efter skolan!


För övrigt tränade jag body combat innan, jobbigt. Men det är sjukt skojigt som jag säkert nämnt trettioelva gånger här på bloggen.... kanske dags att få höra något nytt nu? Jo då kan jag ju säga att det var en tjej som jag störde mig lite smått på ibland, hon hade typ sin tröja uppdragen sen är typ jessico rädd för henne för de alltid är på samma pass. Jag förstår jessico hade också varit rädd för folk om jag var typ 1,30.

Kommentarer
Postat av: johanna

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, STÄLL GÄRNA EN FRÅGA :D

KRAM !

2011-03-09 @ 21:17:53
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0